Известие

Collapse
No announcement yet.

Работна Темп. на двигател 1.9ЖТД на 156ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от gigi
    Първоначално публикувано от valjo
    мойта 166ца и градско и извънградско не мърда от 90те градуса
    и според мен това е нормалната хава на екзаминера на бобо показва реална температура 84-85 при показание на таблото 90

    но това на таблото не требе да мърда от 90, според моите наблюдения
    Има разлика в уредите. Значи на колите мисля без да съм сигурен след 2001г ако всичко е ок колата си седи на 90 градуса ако евентуално много загрее тогава мърда. А на 156-ците уреда отчита всяка промяна веднага, като сложиме че поне с 2-3 градуса лъже то при яко напъване може да си мине 90 без проблем следихме го на 3 коли и става едно и също по магистралата като се напъне яко почва да си показва над 90 а над 200км-ч почва бая над 90 да отива. Малко е стряскащ уреда по скоро като температурата естествено не трябва да минава чертичката между 90 и 130 че тогава лошо.....
    E при мен е баш така, както си описал - при нормално каране си седи под 90 - при над 160-170 отива след 90 гр.
    Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

    Comment


    • #17
      Искам да благодаря на Никибой за напътствията за измиване на радиатора. След тази интервенция( сваляне на вентилаторите и измиване от вътрешната страна ан радиатора колата не е стигала 90гр. освен в задръстване. Цялата процедура изисква сваляне на 4 винта, и разкачването на жиците и внимателно изваждане на целия корпус с 2-те перки

      Comment

      Working...
      X